teisipäev, 20. jaanuar 2009

Viimastel päevadel on üsna tervalt välja tulnud, kes on päriselt ka sõber ja kes on seda vaid omakasupüüdlikel eesmärkidel. Ma ei saa lihtsalt aru, milleks teeselda?

Õnneks on välja tulnud ka see, et mul on rohkem sõpru, kui võib-olla oleks osanud esmapilgul arvata. Eks see ole ikka nii, et kui kellegagi lõhe suureneb, siis teistega muutud lähedasemaks.

Ja lõppude lõpuks... kes teisele auku kaevab, see ise sisse kukub. Ja ma usun, et see on antud juhul vägagi tõene. Ärge arvake, et ma ei oska seda mängu mängida. Ma lihtsalt ei pea seda vajalikuks, sest ainult mina ise saan endale halba teha.

Asja parandab umbes miljon korda ka see, et Kerdiga koos on lihtsalt nii ideaalne. Meie suhe on täpselt sama uus, kui oli esimese nädala jooksul. Mulle meeldib 500% kõik tema juures... Ainult see on veel parem, et me tunneme üksteist juba üsna palju ja oskame üksteisega arvestada... Ma armastan Sind Kallis :)

Kommentaare ei ole: