reede, 14. august 2009

august on heade mõtete kuu

Viru Folk, paljupalju mõnusat aega metsas sõpradega koos, häid filme ja õdusaid vesipiibuõhtuid. See on kokku selline mõnus kompott, umbes sama värviline kui puraviku-risoto, mis on mu laua peal ning kaob hirmuäratava kiirusega kõhtu. Kuigi kalender näitab veel suve on õhus juba sügist tunda. Õhtud on jahedamad, pihlakamarjad on punased ning üksikud kollased lehed meenutavad, et varsti on aeg millegi kasulikuga tegelema hakata.

Kuigi veel on kaks ja pool nädalat aega, töötab minu aju juba vaikselt sügises. Üle pika aja on isegi täitsa mõnus midagi teha. Suve jooksul on kogunenud nii palju häid emotsioone ja sooje mälestusi, et ma võin jälle rahuga argipäevale vastu minna ning öelda, et mul on jaksu nii mõndagi ära teha. Sel aastal muutub palju - selle kindlustamiseks otsustasin ma teha nimekirja kõigest, mis tuleb järgmise kooliaasta jooksul ära teha. Eks näis, kui midagi veel meelde tuleb, siis täiendan nimekirja.

1. Õppida spagaati tegema.
2. Lugeda läbi vähemalt 20 raamatut.
3. Juua iga päev ära vähemalt üks tass teed.
4. Kirjutada kellelegi kiri (mitte e-mail).
5. Vähemalt kolm korda teatris käia.
6. Kirjutada umbes kord nädalas blogisse - kasvõi selleks, et pärast oleks hea meenutada.
7. Käia vähemalt ühe korra välismaal.
8. Teha kellelegi midagi head. Nii palju kui võimalik.
9. Värvida toa seinad osaliselt üle.

Nimekiri jäi üpris lühikeseks, aga ma ei hakka tühje lubadusi andma.

1 kommentaar:

sandra ütles ...

ma lihtsalt tahtsin öelda et... tõesti, Sa kirjutad nii hästi :)!

ja viru folk.. ohjah, ületas minu jaosk isegi viljandi folgi.