reede, 28. august 2009

finantsinspektsioon õpetab lapsi rahaga ümber käima

Kahjuks mina seda õpetust pole saanud, niisiis ma käisin eelmisel nädalal šoppamas ja kulutasin kolossaalsed summad pesu peale. Õnneks ma tasakaalustasin selle 99 krooniste pükste ja 29 kroonise särgiga.

Siis käisime Pärnus, järjekordselt lademetes Fox Life sarju ja How To... saateid. Päris tore oli, Kerdi emal oli sünnipäev. Tohutu söömapidu, pärast oli nii halb olla, et me läksime jalutama.

Kolmapäeval hääletasime Tallinna tagasi, käisime mängisime Amandaga. Õhtul sõitsime Isaga koos Kolgakülla. Rääkisime igasugustest lahedatest bussidest ja värkidest. Eks näeb, mis sellest saab ja kuidas rahakott reageerib. Ehk areneb buss hoopis autoks ümber, kes teab kes teab.

Eile tegime mu toas suured ümberkorraldused - MUL ON VOODI! Diivanvoodi, aga siiski voodi. Uus riiul on ka ja mööblit sai veidike ümber tõstetud - kes näha tahab, tulge külla. Aga mitte täna või homme, sest me läheme täna Ahhaa keskusesse Isaga ja homme Kerdi onu sünnipäevale. Igaljuhul olen ma lõpuks ometi oma toaga täitsa rahul. Palju lihtsam on korda hoida ja mõnus õhkkond on ka. Kusjuures mul on nüüd isegi lamp ju! Ühesõnaga mõnus. Ehk kujuneb isegi sellest koolijamast midagi positiivset. Kui mitte midagi muud, siis targemaks saan ikka.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Taname huvitavat teavet