teisipäev, 28. juuli 2009

elu on ilus

Esimese asjana ma lihtsalt PEAN ütlema aitäh kõigile, kes tegid folgi meeldejäävaks. Ma pole kunagi ühel üritusel nii palju häid mõtteid korjanud ja ma arvan, et ükski üritus pole mind nii palju rõõmsameelsemaks muutnud. See on umbes nagu sügisel vitamiinide söömine, et talvel terve olla. Mina kogusin positiivseid emotsioone.

Muide, kes veel ei tea, folgi ilus ilm oli puhtalt minu ja päikese vaheline kokkulepe.

Kõige lahedam on see, et ma olen viimasel ajal tutvunud nii paljude toredate inimestega. Inimestega, kes on natuke minu moodi ja natuke isemoodi ja kellega on, millest rääkida ja kes saavad aru, mida ma mõtlen. Jälle killuke päikest elus rohkem.

Folgilt tagasi hääletades kadus kahjuks folgitunne üpris kiiresti, kuna esimene auto, mis mind peale võttis oli hall audi, mida juhtis noormees, kes väitis, et "Ma käisin hoopis Õllesummeril. See on ka üsna nagu folk - palju kontserte ja värki!". Järgmisena võttis mind peale must audi, kus sõitsid kaks noormeest, kes olid teel Soome ehitama ja kirusid terve tee arhitekte, kes neile vigased plaanid olid saatnud. Kummaline, kui erinevad inimesed võivad olla.

Lõpetuseks ma tahaksin veel öelda, et mul on hea meel, et ma pole inimene, kelle jaoks elu mõte on olla ilus, omada palju raha ja ägedat autot, saada alati oma tahtmist ning käia hästi palju pidudel. Veider, kui erinevaid asju inimesed elus hindavad.

Mõtelda on mõnus.

Kommentaare ei ole: